Studie, kresba
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Studie, kresba
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 18
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Přírodniny - dle ročního období, tušky, uhel, rudka, plastická guma, případně akvarelové barvy, balicí papír, deska, lepící páska.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, prezence. Učitel má připravené různé přírodniny podle ročního období (jaro - traviny, větvičky s kočičkami, léto - květiny a ovoce, podzim listy, kaštany, ořechy, šípky, ovoce, zima - šišky, ořechy....). Nová slova napíšeme buď na tabuli, nebo je promítnemez přílohy na obrazovce. Učitel slova nahlas přečte, studenti je opakují. |
Hlavní část |
Studenti si nachystají kreslící kartony nebo balicí papír na desky, vyberou si přírodninu, kterou si pořádně prohlédnou. Tužkou (uhlem nebo rudkou) kreslí přírodninu v životní velikosti, učitel prochází třídou radí a pomáhá. Hodina probíhá v českém jazyce, během výuky se vracíme k novým slovům a průběžně si je opakujeme. V slovní zásobě uvádím více různých názvů přírodnin - záleží na tom, co budeme kreslit a které názvy přírodnin se tedy v hodině naučíme. V příloze jsou slova, která se hodí ke všem studiím. Název přírodniny si pak vyučující vybere podle potřeby. |
Závěr |
Hodnocení prací, diskuse, úklid třídy. Nová slova (ta která jsme z výběru použili)si ještě jednou nahlas všichni zopakujeme. |