VÝZVA!
Projekt Paidagogos,
aneb cesta k pedagogickým startupům a inovacím.
Nadace Pangea ve spolupráci s děkanem Pedagogické fakulty MU vyhlašuje program podpory studentských projektů, které přispějí k rozvoji dětí, mládeže, dospělých a seniorů a promítnou se do rozvoje české občanské společnosti.
Posláním Pedagogické fakulty MU stejně jako Nadace Pangea je rozvoj vzdělání a edukativních tvůrčích záměrů. V roce 2020 si připomínáme 350. výročí úmrtí J. A. Komenského, a tak chceme připomenout odkaz našeho nejvýznamnějšího pedagoga.
Co je smyslem projektu?
Cílem programu je podpořit aktivní a tvůrčí studenty Pedagogické fakulty MU, kteří chtějí realizovat své nápady směřující k rozvoji lidského potenciálu.
Nabídka je otevřena širokému spektru studentů a témat (sebezkušenostní rozvoj, výtvarné, technické, umělecké a ekologické projekty) a je určena různým cílovým skupinám (talentovaným a sociálně znevýhodněným dětem, rodičům, seniorům, mládeži apod.). Projekt podporuje spolupráci malých tvůrčích projektových týmů (3-5 osob), které mají mezioborový přesah.
Jak to bude probíhat?
Studentské týmy se přihlásí do 30. 10. 2020 na email Nadace Pangea (kancelář@nadacepangea.cz), k rukám vedoucí kanceláře Olgy Korčákové
Název projektu
Členové řešitelského týmu
Základní idea projektu
Popis cílového stavu
Popis projektových kroků
Podané projekty budou posouzeny odbornými garanty programu a následně budou vybrány maximálně čtyři pilotní projekty. Vybrané týmy se zúčastní intenzivního víkendového vzdělávacího kurzu, v rámci kterého se naučí, jak projekty připravovat a realizovat. Účast je pro studentské týmy hrazena Nadací Pangea. Projekty budou moci využívat odborné garanty a mentory Nadace Pangea. Pod jejich vedením budou projekty rozpracovány a realizovány v následujících měsících. O realizaci projektů vedou studentské týmy dokumentaci (zápisy, fotografie). Na závěr proběhne veřejná prezentace (v Senátu ČR), na které budou představeny výstupy projektů a jejich výsledky. Vybrané úspěšné a rozpracované nápady budou dále publikovány v časopise Gymnasion.