Věty dvojčlenné a jednočlenné
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Věty dvojčlenné a jednočlenné
|
Předmět: |
Český jazyk
|
Autor: |
Kristýna Miklánková
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
učebnice, sešity, dataprojektor, notebook, testy, školní moodle
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Organizační prvky (docházka, zápis do třídní knihy). Seznámení s cílem hodiny – česky, anglicky. Napsat cíl hodiny na tabuli anglicky. |
Hlavní část |
Výuka českého jazyka probíhá v češtině, vždy při použití vybraného odborného českého výrazu je tento český výraz doplňován anglickým ekvivalentem. Prezentace nového učiva probíhá s využitím dataprojektoru, žáci pracují pod vedením vyučující, která běžné obecné pokyny ve vyučování žákům sděluje anglicky. Při procvičování využívají žáci nové i starší interaktivní testy s audio odkazy na procvičení probrané anglické slovní zásoby; využívají úložiště testů na školním moodle. Interaktivní testy s audio odkazy na výslovnost anglických slov, umístěných na moodlince, pomáhají vyučující - nejazykářce - předvést žákům správnou anglickou výslovnost - tyto testy jsou promítány projektorem na plátno celou vyučovací hodinu. |
Závěr |
Zhodnocení hodiny česky, anglicky s využitím procvičovaných anglických slov - obecných pojmů, spojení, vět. Zodpovězení otázek za kapitolou česky, nové odborné české výrazy vyjadřuje žák i anglicky. Doplnění anglických výrazů ve shrnujícím testu (příloha). Žáci informováni o možnosti využívání všech vytvořených interaktivních testů z úložiště na školním moodle v domácí přípravě. |