![logo logo](../../../img/clil_loga.png)
Ptáci I
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Ptáci I
|
Předmět: |
Biologie
|
Autor: |
Jana Nešporová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Obrazový materiál, nástěnné obrazy ptáků, peří, vejce, ptčí hnízdo, kartičky s anglickými výrazy (na druhé straně mohou mít český ekvivalent)
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, práce s třídní knihou - v AJ Brainstorming "Jak se liší ptáci od ostatních živočichů", učitel zapisuje na tabuli rozdíly a otázky, na které se v průběhu aktivity žáci ptají |
Hlavní část |
Práce s textem - žáci si ve dvojici navzájem čtou z učebnice charakteristiku ptáků, naslouchající rozhoduje, která fakta jsou podstatná a je třeba je zapsat. V této činnosti se žáci střídají po odstavci. Práce s pomůckami, naučení anglických výrazů - výklad učitele s názornými ukázkami přírodnin - kosti, peří, vejce, hnízdo, obrázky ptačích mláďat a pod. |
Závěr |
Skupinová práce - Kimova hra - žáci přiřazují podle paměti kartičky s anglickými výrazy k přírodninám a obrázkům Zdroj obrázku: http://10000birds.com/wp-content/uploads/2010/06/sibleys-backyard-birds.png http://rjfisherjoanides.pbworks.com/f/1299709778/Parts%20of%20a%20Bird,%20captions%20copy-1.jpg |