Neuron
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Neuron
|
Předmět: |
Biologie
|
Autor: |
Jana Nešporová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Učebnice, nástěnný obraz nervové buňky
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, zápis do třídní knihy v AJ Úvodní vysvětlení funkce nervové soustavy - výklad |
Hlavní část |
Kritické čtení kapitoly o stavbě nervové soustavy o neuronu - metoda I.N.S.E.R.T. - žáci v textu označují známé, nové, nepochopené a sporné skutečnosti, vybírají podstatné informace. Ze zjištěných informací sestavují zápis na tabuli strukturovaný zápis, ke kterému vyučující doplňuje nové pokmy v AJ. Dále poskytuje doplňující informace k faktům, které studenti potřebují vysvětlit. Vybrané pojmy překládá do angličtiny. Studenti si do sešitu nakreslí nákres neuronu a popíší jej. |
Závěr |
Kontrola nákresu v sešitě a porozumění novým pojmům -studenti na závěr popisují nervovou buňku podle nástěnného obrazu s použitím anglického jazyka. . Zdroje: http://nd04.jxs.cz/421/557/ca7b2fe19a_74890288_o2.jpg |