Hledání smyslu života
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Hledání smyslu života
|
Předmět: |
Občanská výchova
|
Autor: |
Veronika Machálková
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Anglický slovník
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Zamyšlení: ,,Umění žít je vědět, jak vychutnat malé radosti a unést velká břemena" Diskuze. Opis z tabule vybraná anglická slovíčka k tématu. |
Hlavní část |
Žáci se zamýšlí nad smyslem života lidí v různých věkových kategorií. Práce ve dvojic. Vzájemná diskuze o svém smyslu života v čem ho vidí, co by chtěli v životě dosáhnout, jaké úspěchy dosáhli, jak se cítili. Co je motivuje, kdo je pro ně v životě důležitý a hraje nezastupitelnou roli v životě atd. Vytvoří mapu energie (kdo jim dává energii a kdo jim ji nejvíce odebírá). Dalším úkolem je vytvořit recept na štěstí. Četba vytvořených úkolů. |
Závěr |
Shrnutí látky, k čemu žáci dospěli. Opakování vybraných anglických slovíček. |