Výtvarné dílny s lektorem cizincem jako prevence rasismu a xenofobie na druhém stupni ZŠ.

Authors

KALIČINSKÁ Eva

Year of publication 2015
Type Article in Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Web http://www.kreativnevzdelavanie.sk/media/CREA2015.pdf
Keywords assylum seeker, arts and culture, education, primary school, integration, inclusion, racism, xenophobia
Description Příspěvek se zabývá realizací výtvarných dílen ve spolupráci s výtvarníkem a lektorem cizincem ve vyučování na druhém stupni základních škol v JmK. řeší téma, jak výtvarné dílny přispívají k prevenci rasismu a xenofobie a jak učí žít žáky ve skupině s příslušníky odlišných sociokulturních skupin. Zabývá se využíváním nových médií ve výtvarné pedagogické praxi. Vychází z workshopů realizovaných ve výtvarných střediscích Správy uprchlických zařízení MVČR v návaznosti na projekt Speciální výtvarná výchova na PdF MU

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.