Obor: Pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole –
absolvent 2021
-
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání –
absolvent 2018
-
Profesní sebepojetí studenta učitelství –
absolvent 2015
-
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí –
absolvent 2015
-
Psychosomaticky orientovaná komunikační příprava budoucích pedagogů a manažerů –
absolvent 2012
-
Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku –
absolvent 2012
-
Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků –
absolvent 2010
-
Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe –
absolvent 2010
-
Vliv integrovaného obohacujícího kurikula na žáky s nadáním v předmětu český jazyk a komunikace –
absolvent 2009
-
Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole –
absolvent 2006
-
Umění dialogu v dramatických hrách a improvizacích v přípravě učitelů primárního vzdělávání –
absolvent 2006
-
Strategie učení cizímu jazyku –
absolvent 2006
-
Role kooperujícího učitele v přípravě budoucích učitelů primární školy –
absolvent 2005
-
Obsahová dimenze kurikula vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů na 2. stupni ZŠ a SŠ –
absolvent 2005
-
Znalost jako pedeutologická kategorie (Obsah pedagogických znalostí studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ) –
absolvent 2004
-
Viv aktivizujících výukových metod na znalosti a styl učení žáků (ve výuce dějepisu na ZŠ) –
absolvent 2002
-
Standard pedagogické přípravy učitelů primární školy pro 21. století –
absolvent 2001
-
Změna studentova pojetí výuky jako východisko facilitace procesu vytváření jeho didaktických dovedností (ve výuce obecné didaktiky) –
absolvent 2001
Témata závěrečných prací (konzultant)
-
Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci –
absolvent 2015
Obor: Školní pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Vliv e-learningového prostředí na rozvoj dovedností studentů regulovat své učení –
probíhající studium
Podrobné informace o tématech a doktorských studentech