Školitel
Obor: Pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole – absolvent 2021
- Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání – absolvent 2018
- Profesní sebepojetí studenta učitelství – absolvent 2015
- Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí – absolvent 2015
- Psychosomaticky orientovaná komunikační příprava budoucích pedagogů a manažerů – absolvent 2012
- Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku – absolvent 2012
- Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků – absolvent 2010
- Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe – absolvent 2010
- Vliv integrovaného obohacujícího kurikula na žáky s nadáním v předmětu český jazyk a komunikace – absolvent 2009
- Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole – absolvent 2006
- Umění dialogu v dramatických hrách a improvizacích v přípravě učitelů primárního vzdělávání – absolvent 2006
- Strategie učení cizímu jazyku – absolvent 2006
- Role kooperujícího učitele v přípravě budoucích učitelů primární školy – absolvent 2005
- Obsahová dimenze kurikula vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů na 2. stupni ZŠ a SŠ – absolvent 2005
- Znalost jako pedeutologická kategorie (Obsah pedagogických znalostí studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ) – absolvent 2004
- Viv aktivizujících výukových metod na znalosti a styl učení žáků (ve výuce dějepisu na ZŠ) – absolvent 2002
- Standard pedagogické přípravy učitelů primární školy pro 21. století – absolvent 2001
- Změna studentova pojetí výuky jako východisko facilitace procesu vytváření jeho didaktických dovedností (ve výuce obecné didaktiky) – absolvent 2001
Témata závěrečných prací (konzultant)
- Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci – absolvent 2015
Obor: Školní pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Vliv e-learningového prostředí na rozvoj dovedností studentů regulovat své učení – probíhající studium