Didaktika hudební výchovy v současném systému vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Teoretické reflexe hudební výchovy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_8_1/obsah.htm |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | didactis; Framework Education Programmes; school; project; project education |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek je věnován současné pozici didaktiky hudební výchovy v českém školství, ve kterém se vše řídí podle rámcových vzdělávacích programů. Velkým pomocníkem dnešní výuky jsou multimediální zařízení, která mohou žákům zprostředkovat látku zajímavějším způsobem. Široké uplatnění pro aktivizaci žáků přinesla projektová výuka, pomocí níž se rozvíjí mnoho dovedností. Součástí článku je také krátká reflexe výsledků výzkumu využití projektů v hudební výchově, které byly vytvořeny v rámci autorčiny diplomové práce. |
Související projekty: |