Hands-on experimental activities in inquiry-based science education

Název česky Hands-on experimenální aktivity v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of the 8th International Conference on Hands-on Science : Focus on multimedia
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://colos.fri.uni-lj.si/mptl_hsci/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova hands-on experiments; inquiry-based science education
Přiložené soubory
Popis Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v IBSE: badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání. Hands-on aktivity hrají zásadní roli ve všech čtyřech úrovních IBSE. Princip IBSE je prezentován na konkrétním příkladu hands-on aktivity v rámci evropského výzkumného projektu PROFILES. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je role hands-on experimentů v přírodovědném vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.