Organizační učení: na cestě od případových studií ke kvantitativnímu šetření

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SEDLÁČEK Martin NOVOTNÝ Petr POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka LAZAROVÁ Bohumíra

Rok publikování 2012
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje dílčí výstup výzkumného projektu Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole financovaného Grantovou agenturou ČR ( P407/10/1197). V tomto projektu hledáme odpovědi na otázky, jak probíhá organizační učení ve škole, čím je organizační učení ve škole specifické a jak je organizační učení ve školách vedeno a řízeno. Hledání odpovědí na uvedené otázky probíhá ve dvou fázích empirického výzkumu, z nichž první fáze představuje kvalitativně orientované výzkumné šetření a těžiště druhé fáze výzkumu spočívá v reprezentativním kvantitativně orientovaném šetření. V rámci kvalitativně orientovaného výzkumného šetření jsme zpracovali tři hloubkové případové studie, které vedly k identifikaci čtyř klíčových témat. Tato čtyři klíčová témata se stala východiskem pro reprezentativní kvantitativně orientované výzkumné šetření, jehož cílem je ověření a kvantifikace výsledků předcházející kvalitativní části projektu. V příspěvku představujeme nejen dílčí výsledky jednotlivých fází výzkumu, ale zaměřujeme se také na metodologická úskalí našeho postupu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.