Preference oborů a profesí u žáků s lehkým mentálním postižením v rozhovorech s výchovnými poradci

Autoři

DOSEDLA Martin

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova mild intellectual disabilities; counsellor; research; occupational choice; vocational education; special education
Přiložené soubory
Popis Autor se v článku zaměřuje na oblast vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v oblasti přípravy k volbě povolání při ukončování základní školní docházky. V rozhovorech s výchovnými poradci působícími na školách bylo provedeno kvalitativní šetření. Výsledky výzkumu podávají přehled o preferencích oborů a profesí u žáků s lehkým mentálním postižením.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.