Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communities of practice; freegans; informal learning
Popis Příspěvek nahlíží skrze etnografický přístup do komunity freeganů a popisuje ji jako aktivního aktéra edukačních procesů a zároveň bohaté prostředí pro informální učení. Výsledky výzkumu ukazují metody a cíle neformálního vzdělávání, které freegani realizují pro širokou veřejnost. Představují tak významného aktéra osvěty a občanského vzdělávání v rámci sociálně pedagogické praxe.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.