Autoevaluace mateřské školy. Cesta ke kvalitě vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Učební texty, pomůcky |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kniha charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s oblastmi vlastního hodnocení a nástroji, které je možné v mateřské škole využít. Upozorňuje na nutnost vytváření kritérií a potřebu propojovat hodnocení s plánováním. Závěrečné dvě kapitoly uveřejňují výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v mateřských školách realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká. |