Podpůrná opatření a poradenské služby pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole

Autoři

SYCHROVÁ Pavla

Rok publikování 2012
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Hlavním tématem předkládané odborné knihy je vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. Předmětem hlavního výzkumného šetření uváděného v této monografii byla analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro integrované žáky s narušenou komunikační schopností v pěti vybraných krajích České republiky. Výzkumný projekt byl také doplněn o komplementární výzkumné šetření zaměřené na podporu žáků v německé spolkové zemi Baden-Württemberg.Výzkumné projekty přinesly poznatky z oblasti podpory žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v hlavním vzdělávacím proudu. Zejména se jednalo o poradenské služby poskytované poradenskými pracovišti i externími odborníky a dále o využívání podpůrných opatření a metod podpory rozvoje komunikačních kompetencí ve výuce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.