Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception
Název česky | Ponoření do digitálního světa: učení a vnímání studentů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/69/supp/C |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.139 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | digital natives; digital immigrants; ICT; learning |
Přiložené soubory | |
Popis | Počítačová gramotnost je jedním ze základních požadavků na vzdělání pro moderní generaci. Vzhledem k existenci různých skupin uživatelů ICT, můžeme očekávat konflikty a nedorozumění mezi tzv. digitální imigranty a digitálních nativci. Zdá se, že internetové vyhledávače mohou sloužit jako nástroje sjednocení obou skupin.Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na způsoby, jak změnit tradiční přístup, kdy se použije ICT podporovaná výuka. Jako společné platformy jsme použili Google.com v našem univerzitním kurzu k přípravě učitelů odborného výcviku. |