Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception

Název česky Ponoření do digitálního světa: učení a vnímání studentů
Autoři

VÁLEK Jan SLÁDEK Petr

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/69/supp/C
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.139
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova digital natives; digital immigrants; ICT; learning
Přiložené soubory
Popis Počítačová gramotnost je jedním ze základních požadavků na vzdělání pro moderní generaci. Vzhledem k existenci různých skupin uživatelů ICT, můžeme očekávat konflikty a nedorozumění mezi tzv. digitální imigranty a digitálních nativci. Zdá se, že internetové vyhledávače mohou sloužit jako nástroje sjednocení obou skupin.Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na způsoby, jak změnit tradiční přístup, kdy se použije ICT podporovaná výuka. Jako společné platformy jsme použili Google.com v našem univerzitním kurzu k přípravě učitelů odborného výcviku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.