Interpretace výsledků a diskuse k šetření ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | autism spectrum disorder; research; integration |
Přiložené soubory | |
Popis | V příspěvku jsou představeny výsledky výzkumného šetření realizovaného ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra v Jihomoravském kraji. Šetření se zaměřilo na zjištění situace v těchto třídách, uskutečněné modifikace a opatření, postoje pedagogů, projevy žáků a další faktory ovlivňující průběh edukace. |
Související projekty: |