Autoevaluace mateřské školy jako prostředek zavádění změn.

Autoři

SYSLOVÁ Zora

Rok publikování 2012
Druh Přehledové a vzdělávací texty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek se věnuje procesu autoevaluace v mateřské škole. Seznamuje čtenáře s oblastmi vlastního hodnocení a nástroji, které je možné v mateřské škole využít. Upozorňuje na nutnost vytváření kritérií a potřebu propojovat hodnocení s plánováním a dalším zkvalitňováním vzdělávací práce. Autorka vnímá autoevaluaci jako prostředek k zavádění změn, které vyplývají z kurikulární reformy a Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.