Lifelong Learning and Teachers of Gifted Studenst

Autoři

JANDA Miroslav ŠŤÁVA Jan VĚCHTOVÁ Gabriela

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj CZECH-POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova talented pupil; science of education for gifted children; child development; research; pedagogicalpsychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic
Přiložené soubory
Popis Příspěvek uvádí výsledky řešení výzkumného záměru MSM0021622443 a zabývá se připraveností učitelů a základních škol ke vzdělávání nadaných žáků.Ukazuje se, že připravenost českých škol pracovat s talentovanými žáky v procesu vzdělávání není vůbec ještě ideální i přes legislativní podporu. Tento článek je reakcí na realitu a nabízí aktuální pohled na současný stav.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.