Lifelong Learning and Teachers of Gifted Studenst
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | CZECH-POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | talented pupil; science of education for gifted children; child development; research; pedagogicalpsychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek uvádí výsledky řešení výzkumného záměru MSM0021622443 a zabývá se připraveností učitelů a základních škol ke vzdělávání nadaných žáků.Ukazuje se, že připravenost českých škol pracovat s talentovanými žáky v procesu vzdělávání není vůbec ještě ideální i přes legislativní podporu. Tento článek je reakcí na realitu a nabízí aktuální pohled na současný stav. |
Související projekty: |