Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training
Název česky | Implementace Inquiry-based Science Educationdo přípravy přírodovědných učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Journal of Educational and Instructional Studies in The World |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/23.trna.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | IBSE; experiments; motivation; science teachers’ training |
Přiložené soubory | |
Popis | Badatelské přírodovědné vzdělávání (IBSE) je považováno za významnou inovaci přírodovědného vzdělávání. Jádro IBSE tvoří experimentální žákovské aktivity, speciálně jednoduché experimenty. Studie prezentuje výsledky výzkumu implementace IBSE do přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum byl realizován v rámci evropského projektu "Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science" (PROFILES, 7FP). |
Související projekty: |