Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

Logo poskytovatele
Název česky Implementace Inquiry-based Science Educationdo přípravy přírodovědných učitelů
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva ŠIBOR Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Journal of Educational and Instructional Studies in The World
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/23.trna.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova IBSE; experiments; motivation; science teachers’ training
Přiložené soubory
Popis Badatelské přírodovědné vzdělávání (IBSE) je považováno za významnou inovaci přírodovědného vzdělávání. Jádro IBSE tvoří experimentální žákovské aktivity, speciálně jednoduché experimenty. Studie prezentuje výsledky výzkumu implementace IBSE do přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum byl realizován v rámci evropského projektu "Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science" (PROFILES, 7FP).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.