Komiksy ve výuce chemie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Media4u Magazine |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | cartoons; advantages and disadvantages of using cartoons |
Přiložené soubory | |
Popis | Použití komiksů v oblasti vzdělávání, včetně výuky chemie, je stále více populární. Jejich grafická forma vyhovuje Net Generaci, která má vyšší vizuální gramotnost, a její členové jsou intuitivními vizuálními komunikátory. Snáze si tedy osvojují abstraktní pojmy, jestliže se pro jejich vysvětlení používají komiksy jako učební pomůcka. K vytvoření komiksů lze využít ICT. Na základě design-based výzkumu jsme zjistili, že využití komiksů zvyšuje efektivitu výuky. V návaznosti na tato zjištění přinášíme několik způsobů využití komiksů ve výuce chemie. |