Koncept a adaptace autoevaluačního nástroje: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek představuje teoretická východiska konstrukce dotazníku strategií učení se cizímu jazyku. Ukazuje úpravu nástroje do podoby evaluačního nástroje měřícího deklarované používání strategií žáky ve vazbě na deklarovanou podporu strategií žáků učitelem. Prezentován je přístup k adaptaci dotazníku na české podmínky a postup částečné standardizace, a to v kontextu dalších nástrojů používaných v ČR. Nástroj bude představen také v podobě, v jaké ho mohou využívat základní a střední školy, včetně automaticky generovaných evaluačních zpráv s výsledky. Zmíněno bude i jeho možné využití ve výzkumu. |
Související projekty: |