Klíčové kompetence a jejich rozvoj v sociálně-terapeutických dílnách

Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lucie SLEPIČKOVÁ Veronika

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova key competences; work and social competences; person with intellectual disability; independence; education; social-therapeutical workshops; development
Přiložené soubory
Popis Pro samostatný život jsou vedle znalostí a dovedností velmi důležité klíčové kompetence. U osob s mentálním postižením je jejich neustálé rozvíjení a upevňování nezbytné. V tomto textu jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry lze rozvíjet klíčové kompetence v sociálně-terapeutických dílnách. Pozornost byla věnována kompetencím sociálním, pracovním a komunikativním.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.