Klíčové kompetence a jejich rozvoj v sociálně-terapeutických dílnách
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | key competences; work and social competences; person with intellectual disability; independence; education; social-therapeutical workshops; development |
Přiložené soubory | |
Popis | Pro samostatný život jsou vedle znalostí a dovedností velmi důležité klíčové kompetence. U osob s mentálním postižením je jejich neustálé rozvíjení a upevňování nezbytné. V tomto textu jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry lze rozvíjet klíčové kompetence v sociálně-terapeutických dílnách. Pozornost byla věnována kompetencím sociálním, pracovním a komunikativním. |
Související projekty: |