Kultivace mluveného projevu žáků s ADHD z hlediska jejich profesní úspěšnosti
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola se zaměřuje na problém kultivace mluveného projevu neklidných a nesoustředěných dětí prostřednictvím přednesu literárního textu. Autor vychází z předpokladu, že hyperaktivita má i své silné stránky, které mohou vést k úspěšnosti v budoucím povolání. Konkrétně ukazuje přednes jako tvořivý pedagogický proces, jenž žáka s ADHD obohacuje a přispívá k jeho růstu v budoucím životě osobním i pracovním. Autor využívá svých vlastních zkušeností z lektorování soutěží v uměleckém přednesu a výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jenž byl proveden mezi učiteli v Jihomoravském a Zlínském kraji. |
Související projekty: |