Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení

Autoři

ŠIRMEROVÁ Zuzana BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Důraz je kladen zejména na jazykovou rovinu foneticko-fonologickou, která je podrobena analýze u žáků 3. a 4. tříd základní školy. Jsou zde prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření, zaměřeného na nedostatky ve foneticko-fonologické jazykové rovině u výběrové skupiny žáků s diagnostikovanými specifickými poruchami učení Jedná se o dílčí výzkumné šetření.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.