Integrace jako sociokulturní determinanta rodiny dítěte se sluchovým postižením

Autoři

KOUTSKÁ Mariana

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola se snaží analyzovat sociokulturní determinanty sluchového postižení dítěte integrovaného do běžné základní školy. V úvodní části se věnuje problematice handicapu coby sociokulturního fenoménu – jak je handicap vnímán společností, rodinou postiženého dítěte i samotným handicapovaným jedincem. V druhé části text představuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření spojeného s případovou studií chlapce s oboustranným těžkým postižením sluchu integrovaného do běžné základní školy s cílem analyzovat sociální a kulturní determinanty sluchového postižení z pohledu rodiče dítěte.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.