Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Mentální postižení je zřetelné postižení v učení v důsledku postižení mozku a týká se těch oblastí vývoje, na kterých jsou ve velké míře závislé učební procesy. Prvním článkem vzdělávacího systému je institucionální předškolní vzdělávání. Toto vzdělávání současně podporuje působení rodiny a navazuje na ně. Kapitola se zaměřuje na vymezení specifik v edukaci dětí s mentálním postižením v rámci předškolního vzdělávání. Vymezuje úkoly a kompetence učitele v mateřské škole speciální a přípravném stupni základní školy speciální.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.