Rezultaty issledovatelskogo projekta Jazykovaja odaronnost v obučeniji russkomu jazyku kak inostrannomu

Název česky Výsledky výzkumného projektu Jazykové nadání ve výuce ruskému jazyku jako cizímu
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Naučno-teoretičeskij i prikladnoj žurnal širokogo profila Aspirant. Doktorant. Gumanitarno-socialnyje issledovanija
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova language talent; research; teaching; Russian like foreign language; talented and advanced students; Czech Republic.
Přiložené soubory
Popis Článek se zaobírá vybranými teoretickými aspekty talentu a jazykového nadání a publikuje výsledky experimentálního výzkumu, který byl realizován v rámci výzkumného projektu Jazykové nadání ve výuce ruského jazyka jako cizího. V textu je prezentována problematika nadaných, talentovaných a mimořádně pokročilých žáků, jsou uvedeny výsledky vědeckého výzkumu žáků 2. stupně základní školy a studentů ve výuce ruštiny jako cizího jazyka. Autor traktuje výsledky výzkumu s cílem zjistit, jak učitelé ruštiny přistupují k nadaným, talentovaným a mimořádně pokročilým žákům v Jihomoravském kraji v České republice.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.