Tištěné versus elektronické studijní materiály ve výuce názvosloví anorganické chemie na PedF MU

Autoři

BERANOVÁ Monika CÍDLOVÁ Hana

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings, Social Science & Humanities
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova questionnaire; statistics; printed textbook; e-learning; comparison
Přiložené soubory
Popis Práce sleduje dvěma odlišnými způsoby frekvenci využívání dvou studijních materiálů pro studenty PedF MU předmětu Repetitorium názvosloví anorganické chemie, a to jejich tištěnou verzi i jejich elektronickou verzi. Studenti se k frekvenci využívání jednotlivých studijních materiálů vyjádřili jednak pomocí dotazníku, jednak (v případě elektronických studijních materiálů) byla frekvence využívání sledována též elektronicky. Bylo zjištěno, že pokud studenti věděli, že jejich přístupy ke studijním materiálům jsou počítačem sledovány, shodly se výsledky elektronické statistiky přístupů s odpověďmi studentů na dotazník. Když však studenti o elektronickém sledování přístupů ke studijním materiálům nevěděli, uváděli v dotaznících mnohem častější využívání, než odpovídalo skutečnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.