Adaptace dotazníku „Inventory of Learning Styles“ pro respondenty učící se anglický jazyk

Autoři

NOVÁKOVÁ Ladislava

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum výuky cizích jazyků II
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova diagnostic instrument – questionnaire; English language learning style; learning outcomes; adult education; didactics of a foreign language
Přiložené soubory
Popis Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje – dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět – anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.