Adaptace dotazníku „Inventory of Learning Styles“ pro respondenty učící se anglický jazyk
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum výuky cizích jazyků II |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | diagnostic instrument – questionnaire; English language learning style; learning outcomes; adult education; didactics of a foreign language |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje – dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět – anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů. |
Související projekty: |