Interkulturalität und multilinguale literarische Werke als Basis für ein Konzept der Mehrsprachigkeit im DaF-Unterricht

Název česky Interkulturalita a multilingvální literární díla jako východisko konceptu vícejazyčnosti ve výuce DaF
Autoři

VÁŇA Pavel

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova German literature; multilingual literature teaching; Intercultural communicative competence
Popis Článek se zabývá konceptem vícejazyčné výuky literatury. První část je věnována výzkumu metod literární výuky se zaměřením na vícejazyčnost, druhá část Pojednává o převedení těchto metod do výukové praxe na příkladu německo-českého literárního blokového semináře.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.