Inkluze prostřednictvím výstavních výzkumných projektů Lucie Němcové, autorky se speciálními vzdělávacími potřebami

Autoři

SOCHOR Pavel

Rok publikování 2012
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster prezentuje kazuistiku osoby s poruchou autistického spektra ve vztahu k vzdělávacímu konceptu umění a expresivní terapii. Diskurs současného umění poukazuje na to, že jednotlivci mají více než jednu identitu a jejich identity se neustále nově vytvářejí a reprodukují prostřednictvím transformace a odlišnosti v sociokulturním prostředí. Odborníci i sami sociálně vyloučení se shodnou na tom, že role umění a kultury pro sociální a školní inkluzi je přínosná a nezastupitelná. Jsou prezentovány výzkumné metody kvalitativního výzkumu v rámci zvolené kazuistiky a dílčí výstupy z oblasti arteterapie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.