Motivace nadaných žáků prostřednictvím řešení problémových úloh ve výuce fyziky na ZŠ

Autoři

VACULOVÁ Ivana

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V příspěvku se zabýváme možnostmi rozvíjení a motivace nadaných žáků během výuky fyziky. Podrobněji se pak zabýváme využíváním problémových úloh, včetně úloh experimentálního charakteru, které umožňují nadaným žákům objevovat nová fakta a skutečnosti. Na základě našeho výzkumu se však ukázalo, že žáci nemají k řešení těchto typů úloh během výuky fyziky dostatek příležitostí. Proto uvádíme několik možných způsobů, jak můžeme tyto úlohy nadaným žákům zadávat, a doplňujeme je konkrétními ukázkami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.