Heterogenität in einer Fremdsprachenklasse: unterschiedliche Lernausgangslagen.

Název česky Heterogenita ve školní výuce cizím jazykům: rozdílné předpoklady k učení.
Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj PEDAGOGIJA: Teorija un prakse.VI
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova heterogeneity; foreign lanuguage learning and teaching; learning disability; good learning performance; inclusion; research
Přiložené soubory
Popis Heterogenita je multimenzionální fenomén, který se odráží nejen v každodenní výuce cizím jazyků, ale patří i k aktuálním výzkumným tématům didaktiky cizích jazyků. V příspěvku jsou vymezeny charakteristiky žáků s poruchami učení a žáků nadaných se zřetelem ke školní výuce cizích jazyků. Vedle teoretického ukotvení dané problematiky jsou v textu představeny výsledky dvou výzkumných šetření, která zjišťují zda a do jaké míry se učitelům cizích jazyků v jejich pedagogické praxi daří realizovat koncept inkluze.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.