Grafy a dynamické modelování používané jako motivační nástroj ve vyučování fyziky

Autoři

VÁLEK Jan BEDNÁROVÁ Renáta SLÁDEK Petr

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova dynamic modeling; graph; ICT teaching
Přiložené soubory
Popis Příspěvek je zaměřen na použití dynamických modelů popisujících známé situace zanesené do grafů. Naše studie je založena na pozorování žáků během výuky fyziky na základních školách. Naše výsledky z výzkumu ukazují, že kombinovaný přístup výuky prohlubuje zájem o přírodní vědy. Tento přístup může nahradit nedostatečný matematický aparát potřebný k řešení studované problematiky. Navíc, je nezávisle na žákově analytickém a logickém myšlení posílena schopnost zjišťování fyzikálních základů procesů a jevů, které žáci znají z každodenního života.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.