VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Languages in Education/ Bildung und Sprachen in Europa |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | video-based e-learning environment; teacher education |
Popis | Příspěvek představuje výsledky výzkumu zaměřeného na evaluaci elektronického učebního prostředí založeného na využití videozáznamů reálné výuky - VideoWebu. VideoWeb si klade za cíl rozvíjet profesní vidění budoucích učitelů anglického jazyka. Studenti v jeho rámci pracují online se čtyřmi tematickými moduly. Po vypracování každého modulu odpovídají na otázku, jak pro ně byl daný modul přínosný. Výzkum ukazuje, že pociťovaný přínos se liší u každého z modulů. Obecně lze říci, že studenti vidí přínosy modulů především v následujících oblastech: získání nových informací nebo pravidel postupů, získání impulsů k přemýšlení nebo získání impulsů ke změně jednání. |