Lernpotenzial der Visualisierungen in Lehrwerken: Ansichten der Lehrenden und Lernenden

Logo poskytovatele
Název česky Učební potenciál vizuálií v učebnicích: názory učitelů a žáků
Autoři

JANKO Tomáš PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Na posteru jsme se zabývali učebním potenciálem vizuálií v učebnicích (geografie a němčiny jako cizího jazyka). Zodpověděli jsme tyto výzkumné otázky: (1) Jak učitelé hodnotí vizuálie v učebnicích? (2) Jak žáci hodnotí vizuálie v učebnicích? (3) Lze identifikovat podobnosti v názorech učitelů a žáků z posuzovaného hlediska? Výzkumnou metodou bylo polostrukturované interview.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.