Standardy předškolního vzdělávání aneb potřebnost Konkretizovaných očekávaných výstupů

Autoři

SYSLOVÁ Zora

Rok publikování 2013
Druh Přehledové a vzdělávací texty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zamýšlí nad pojmem standard a jeho vztahem k hodnocení výsledků předškolního vzdělávání. Upozorňuje na možná úskalí při práci s Konkretizovanými očekávanými výstupy. Hledá vztahy mezi standardy, Konkretizovanými očekávanými výstupy a evaluačními nástroji. Snaží se na příkladech ukázat možná rizika, ale i přínosy Konkretizovaných očekávaných výstupů. Přináší zamyšlení nad současnou situací mateřských škol a vzdělávání dětí předškolního věku podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.