A Reciter with Handicap

Název česky Recitátor s handicapem
Autoři

KROČA David

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola přináší výsledky dlouhodobého empirického výzkumu, který se zaměřil na posouzení vlivu recitace při rozvoji jazykových kompetencí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Předmětem výzkumu byl pozitivní vliv účasti žáka v regionálních a celostátních soutěžích v uměleckém přednesu, jakož i možnosti práce s ním v prostředí inkluzivní školy. Pozornost byla věnována problematice vedení dyslektického recitátora, sledovány však byly i možnosti práce s žákem hyperaktivním, s recitátorem s vadou řeči a s žákem sociálně handicapovaným.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.