The ESP Student as an Active and Autonomous Participant in the Language Learning Process (Class Experiment).
Název česky | Student odborného anglického jazyka jako aktivní a autonomní účastník vzdělávacího procesu (experiment ve třídě) |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Education and Languages in Europe, Bildung und Sprachen in Europa |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Jazykověda |
Klíčová slova | communicative competence; simulation; experiment; English for Specific Purposes; Medical English |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek se zabývá výukovými a učebními metodami, které pomáhají studentům stát se aktivními a autonomními účastníky svého učebního procesu a tím napomáhají rozvíjet jejich komunikační kompetenci v reálných životních situacích, které jsou pro studenty odborného cizího jazyka klíčové. Výzkum se zabývá rozvojem komunikační kompetence v lékařské angličtině na terciární úrovni. Nejdříve představuje kvantitativní výzkum – experiment a vysvětluje, jak byla simulační metoda použita ve výuce experimentální skupiny. Celý experiment popisuje detailně. Dále se zaměřuje na problémy, kterým bylo potřeba čelit v průběhu experimentu a v závěru představuje výsledky a porovnává rozdíl v rozvoji komunikační kompetence u experimentální a kontrolní skupiny. |
Související projekty: |