Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou

Autoři

HORKÁ Hana

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2013
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities
Popis V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují nové oblasti ve vzdělávání, úzce spjaté s tzv. biofilní (propřírodní) orientací. Její charakteristiky autorka spojuje s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele a navrhuje možnosti jejího rozvoje.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.