Učebnice francouzského jazyka a obecná doporučení Společného evropského referenčního rámce

Autoři

SUQUET Petra

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů Quaere 2013
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2013.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Foreign language; French as a foreign language; textbooks for learning French as a foreign language; Common European Framework of Reference for Languages
Přiložené soubory
Popis Příspěvek se zaměřuje na popis učebnic, které tvoří výzkumný vzorek našeho výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic v porovnání s popisy referenčních úrovní pro francouzštinu. Nejprve je nastíněna stručná charakteristika učebnic francouzštiny v České republice určených pro vzdělávací obor Další cizí jazyk na druhém stupni základních škol a prvním stupni víceletých gymnázií, které disponují schvalovací doložkou Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy. Následuje vzájemné srovnání daných učebnic a jejich porovnání ve vztahu ke Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky, z něhož vychází i Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.