Učebnice francouzského jazyka a obecná doporučení Společného evropského referenčního rámce
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů Quaere 2013 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2013.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Foreign language; French as a foreign language; textbooks for learning French as a foreign language; Common European Framework of Reference for Languages |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek se zaměřuje na popis učebnic, které tvoří výzkumný vzorek našeho výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic v porovnání s popisy referenčních úrovní pro francouzštinu. Nejprve je nastíněna stručná charakteristika učebnic francouzštiny v České republice určených pro vzdělávací obor Další cizí jazyk na druhém stupni základních škol a prvním stupni víceletých gymnázií, které disponují schvalovací doložkou Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy. Následuje vzájemné srovnání daných učebnic a jejich porovnání ve vztahu ke Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky, z něhož vychází i Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. |