Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení

Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků a ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.