The Intermedial Approache in Education of Art: New Teaching Methods on Level University Studies
Název česky | Intermediální přístup ve výchově uměním: Nové výukové medody na úrovni vysokoškolské výuky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Intermedialita - což znamená, že spojení a splynutí různých médií v umělecké - vzdělávací projekty - to bylo hlavním tématem našeho kvalitativního výzkumu. Moje práce představuje průběh a výsledky svého výzkumu, který byl zaměřen na ověření následujících hypotéz : Zprostředkující nástroje , které se používají ve výchově uměním , podporuje abbility učit se a kreativitu studentů (Department of výtvarná výchova na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzita , Brno Česká republika) . Tento druh výzkumu byl studován psycholog ( Howard Gardner 1990 , Jean Piaget 1970 ), ale nebyl zabývala ve vzdělávání of Art ( jen krátké studie napsal J. Slavík 2005 ) . Intermedialita v posledních desetiletích poznamenává téměř všechny oblasti lidské činnosti , a proto samozřejmě vliv na výchovu a vzdělání vůbec. Pro výtvarné výchovy v době aplikace intermédií v praxi se obvykle používá pouze jazykové dovednosti , ale také jazyk používaný pro komunikaci v jiných humanitních i technických oblastech . Překladač Google pro firmy:Translator ToolkitPřekladač webových stránekNástroj pro hledání nových trhů Vypnout okamžitý překladO Překladači GooglePro mobilyOchrana soukromíNápovědaOdeslat názor |
Související projekty: |