Application of Individualization and Differentiation in Czech primary Schools – one of the Characterictic Features of Inclusion
Název česky | Aplikace individualizace a diferenciace v českých primárních školách - jeden z charakteristických rysů inkluze |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813035209 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.075 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Primary school; inclusion; individualization; differentiation |
Přiložené soubory | |
Popis | V článku představujeme výsledky kvalitativní a kvantitativní analýzy dat ze sedmi vybraných indikátorů individualizace a diferenciace ve výuce na českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007 (upravená verze "Index for Inclusion"). Pro každý z indikátorů jsme nejprve zvolili kritéria vybraná ze všech tří částí dotazníku. Poté jsme provedli kvantitativní hodnocení jednotlivých kritérií a ty komentovali s využitím příkladů z kvalitativní analýzy argumentace učitelů. |
Související projekty: |