Foreign language learning strategies use and support in upper secondary level schools in the Czech Republic – further results
Název česky | Podpora a používání strategií učení cizímu jazyku ve vyšším sekundárním vzdělávání v České republice - další výsledky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Naší prezentací bychom chtěli upozornit na vazbu mezi učitelovou podporou strategií učení se cizímu jazyku a jejich používáním žáky a připomenout zvyšující se nároky na výuku strategií. V loňském roce jsme částečně prezentovali náš výzkum na konferenci ECER 2012 (Cádiz, Spain). V tomto příspěvku bychom rádi představily výsledky, které výzkum přinesl, v návaznosti na jinou typologii strategií, a to dle Oxfordové (viz výše). Pomocí toho, můžeme poodkrýt část důležitých informací ohledně strategií učení se cizímu jazyku a jich používání žáky a podporou učitelem. |
Související projekty: |