Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výukových situacích zeměpisu: výsledky předvýzkumu

Autoři

LOKAJÍČKOVÁ Veronika

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek prezentuje výsledky předvýzkumu zaměřeného na příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výukových situacích zeměpisu. Analýza 7 vyučovacích hodin zeměpisu je ukázkou toho, jak analyzovat kompetenci k učení v praxi. Kvantitativní část se opírá o kategoriální systémy mapující didaktické prostředky a média; výukové fáze; výukové formy; kognitivní náročnost otázek; zadavatele; řešitele; hodnotitele otázek; způsob/formu zadávání; způsob/formu řešení; způsob/formu hodnocení otázek. Kvalitativní část pracuje s metodikou AAA.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.