Analysis of Teachers’ Subjective Theories about Biophiled Orientation of Education

Název česky Analýza učitelových subjektivních teorií o biofilně orientovaném vzdělávání
Autoři

VYSTRČIL MARKOVÁ Petra

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813033892
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.286
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Biophiled orientation of education; teacher; subjective theory; research
Přiložené soubory
Popis Tento příspěvek se zabývá subjektivními teoriemi učitele a jeho mírou inklinace k biofilní koncepci vzdělávání. V širším slova smyslu je zaměřen na učitelovo chápání a přemýšlení o člověku a jeho postavení ve světě. V příspěvku jsou definovány teoretická východiska, dále výzkumy, ze kterých autorka vychází a je zde rovněž popsána metodologie výzkumného šetření se zaměřením na řešenou problematiku. Zároveň jsou prezentována kritéria biofilní koncepce vzdělávání. Závěr příspěvku je věnován výsledkům výzkumu, které ukázaly na učitelovu biofilní orientaci vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.