Analysis of Teachers’ Subjective Theories about Biophiled Orientation of Education
Název česky | Analýza učitelových subjektivních teorií o biofilně orientovaném vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813033892 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.286 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Biophiled orientation of education; teacher; subjective theory; research |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento příspěvek se zabývá subjektivními teoriemi učitele a jeho mírou inklinace k biofilní koncepci vzdělávání. V širším slova smyslu je zaměřen na učitelovo chápání a přemýšlení o člověku a jeho postavení ve světě. V příspěvku jsou definovány teoretická východiska, dále výzkumy, ze kterých autorka vychází a je zde rovněž popsána metodologie výzkumného šetření se zaměřením na řešenou problematiku. Zároveň jsou prezentována kritéria biofilní koncepce vzdělávání. Závěr příspěvku je věnován výsledkům výzkumu, které ukázaly na učitelovu biofilní orientaci vzdělávání. |