Kvízy, rébusy a další hry jako motivační prostředek v chemii

Autoři

CÍDLOVÁ Hana PETRŮ Michaela

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Výzkumy ukázaly, že druhou nejpožadovanější činností žáků (po chemických pokusech) v hodinách chemie je hraní chemicky zaměřených her, luštění chemických kvízů, křížovek s chemickou problematikou apod. Protože jde o motivační prostředek (ve srovnání s chemickými experimenty) bezpečný a snadno dostupný, je jeho cílenému využití ve výuce (nejen chemie) věnována v odborné literatuře poměrně velká pozornost. Tato kapitola zkoumá vliv využití databáze dvouoborových interdisciplinárních motivačních úloh určených pro výuku chemie (v kombinaci s přírodopisem, zeměpisem, matematikou nebo fyzikou) na oblíbenost vyučovacího předmětu chemie.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.