Modeli legitimizatsii inklyuzivnogo obrazovaniya v Chehii

Logo poskytovatele
Autoři

SHMIDT Victoria PANČOCHA Karel

Rok publikování 2013
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Zhurnal issledovaniy sotsialnoy politiki
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://jsps.hse.ru/2013-11-4/107169837.html
Obor Sociologie, demografie
Klíčová slova inclusion legitimacy discourses of education childhood
Popis Článek rozebírá problém legitimizace inkluzivního vzdělávání v současné ČR, které má dvojité postavení, na jednou stranu je prosazeno v legislativě a podle Zákonu legální, ale zároveň není v dostatečné míře legitimní – není akceptováno mezi klíčovými stakeholdery inkluzi: rodiči intaktních dětí a pedagogy. Teoretický základ výzkumu se skládá z aplikace tříčlenné koncepci legitimizace k postojům odborníků různých pasem vzdělávacího systému.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.