Modeli legitimizatsii inklyuzivnogo obrazovaniya v Chehii
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Zhurnal issledovaniy sotsialnoy politiki |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://jsps.hse.ru/2013-11-4/107169837.html |
Obor | Sociologie, demografie |
Klíčová slova | inclusion legitimacy discourses of education childhood |
Popis | Článek rozebírá problém legitimizace inkluzivního vzdělávání v současné ČR, které má dvojité postavení, na jednou stranu je prosazeno v legislativě a podle Zákonu legální, ale zároveň není v dostatečné míře legitimní – není akceptováno mezi klíčovými stakeholdery inkluzi: rodiči intaktních dětí a pedagogy. Teoretický základ výzkumu se skládá z aplikace tříčlenné koncepci legitimizace k postojům odborníků různých pasem vzdělávacího systému. |
Související projekty: |